duminică, 15 ianuarie 2017

Invitatie in bucataria mea


Dar va rog, intrati, nu va sfiiti! Stiu ca sunteti curiosi sa patrundeti in acest spatiu, fie el si virtual, in care sa aflati "secretele" din spatele torturilor mele vegane pe care le-ati savurat de multe ori, pana acum, la Ora de miscare sau cu alte ocazii.


Poftiti aici, unde veti gasi intotdeauna raspunsurile la intrebari pe care mi le-ati pus adesea cand ne-am vazut: "Eliza, ce ai mai facut bun de mancare?" sau "Care este reteta acestei prajituri?"

Haideti, veniti incoace sa vedeti ce mai fac de mancare si, mai ales cum fac! Haideti sa schimbam idei, sfaturi si retete care au in comun un singur lucru: hrana sanatoasa! Stiti deja ca toate retetele mele sunt vegane si contin ingrediente dintre cele mai sanatoase iar cei care ati gustat din prajiturile si mancarurile mele v-ati convins, deja, ca aromele acestora sunt, de multe ori, cu mult mai bune decat cele ale produselor clasice, nevegane. 


Nu imi propun sa va invit aici pentru a va convinge ca veganismul este mai bun decat altceva, ci doar ca sa va bucurati de aromele pe care vi le propun iar concluziile le veti trage singuri, asa cum veti simti voi. Va invit sa experimentam, impreuna, arome noi, ingrediente de care poate nu ati auzit sau combinatii la care nu v-ati mai gandit pana acum. Si vreau sa va marturisesc ceva: la unele dintre ele nici eu nu m-am gandit inainte. 

Cele mai multe retete pe care vi le propun aici sunt rezultatul unor idei de moment. Intru in bucatarie, vad ce mai am prin rafturi si prin frigider si incep sa le combin asa cum simt in acel moment. Ce iese? Va invit sa vedem impreuna si astept sa va spuneti parerea. Eu de fiecare data sunt convinsa ca inspiratia nu ma inseala si va iesi ceva bun, iar asta pentru ca adaug, mereu, cateva "ingrediente secrete" care fac sa nu dau gres: dragoste, pasiune si incredere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu